dinsdag 14 januari 2014

Ruilkring Oss

Ruilkring Oss is een vriendenkring voor iedereen die tijd en Talenten heeft, deze graag wil delen met anderen en ook gebruik wil maken van Talenten van anderen.
In de Ruilkring worden diensten en goederen geruild met gesloten beurs. We kennen allemaal het ruilhandelprincipe: “Ik doe iets voor jou, jij doet iets voor mij.” “Ik neem iets van jou over, en jij kunt van mij weer wat over nemen.”
Wanneer je echter voor elke dienst die je verleent, diezelfde persoon een gelijkwaardige dienst moet verlenen, belemmert dat je mogelijkheden.
Ruilkring Oss doet twee dingen:
  • het koppelt vrienden(kringen) aan elkaar;
  • en zet er een verrekening- en administratiesysteem tussen.

Hierdoor worden meer ruilrelaties mogelijk: Ik doe iets voor jou, jij doet iets voor iemand anders en iemand anders doet weer iets voor mij.

Contactgegevens
Ruilkring Oss
http://www.ruilkringoss.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten